Reklama prasowa jest najbliżej produktu
Zalety produktu i benefity płynące z jego użytkowania mogą być komunikowane w prasie w sposób ciągły.
Magazyny i gazety zwiększają konkurencyjność wizerunku marki.
Marka zyskuje przewagę i wyróżnia się od innych przez częstszą i pogłębioną ekspozycję. Z doświadczenia wiadomo, że częściej wybierana, kupowana jest ta marka, o której wiemy najwięcej.

Reklamy prasowe obok informacji o produkcie, jego składzie, działaniu etc., przekazują informacje handlowe, takie jak: cena, dane teleadresowe dystrybutorów, sieci sprzedaży, adresy internetowe, a także kupony promocyjne, konkursowe.
Niewątpliwym atutem prasy jest możliwość zamieszczania próbek, dzięki którym konsument może sprawdzić te cechy produktu jak zapach, konsystencja, smak, które są bardzo istotne w podejmowaniu decyzji o zakupie. Próbki są odbierane przez czytelników jako wyraz sympatii pisma, ale przede wszystkim szacunek producenta do klienta. Obecność próbek produktów w prasie podnosi prestiż marki.

pobierz plik PDF [173 KB] drukuj artykuł poprzedni następny