Prasa buduje wiarygodność
Relacje, jakie budują gazety i czasopisma z czytelnikami są o wiele silniejsze niż relacje budowane przez inne media. W opinii czytelników prasa doradza i umożliwia dokonywanie wyboru. Pisma "rozmawiają" z czytelnikami. Regularni czytelnicy mają swoich ulubionych autorów tekstów, piszą listy, maile, biorą udział w ankietach uczestniczą w forach internetowych danych tytułów. Są aktywni.
Czytelnicy darzą znacznie większym zaufaniem informacje zawarte w ich ulubionych pismach. I właśnie to zaufanie i wiarygodność wzmacniają przekaz reklamowy.
Konsumenci zwracają znacznie większą uwagę na reklamę w ich ulubionym czasopiśmie, gazecie niż na przykład na reklamę towarzyszącą programowi TV czy stronie internetowej.

Źródło: "Badanie "Media Choices".
pobierz plik PDF [173 KB] drukuj artykuł poprzedni następny